Édességek karácsonyra
2014. december 07. írta: klaukka

Édességek karácsonyra

A kedvenceeeem....:) A SÜTIK!!!!! :) A legjobb dolog a Karácsonyban.. (na jóó a 2. legjobb) az, hogy finomabbnál finomabb sütiket ehetünk otthon, az egyik mamánál, a másiknáál.... Szerintem manapság már mindenki háta mögött hagyta a hagyományokat és megpróbálkozik valami új és korszerű finomsággal. Hát ilyeneket próbáltam most összegyűjteni nektek!! :)

 

IMG 8173

Sosem fordult meg a fejemben, hogy a sós ropit ilyen csokis mázzal kombinálajm, de nagyon jól néz ki, úgyhogy egy próbát megér szerintem.. :)

IMG 8174

 

 

IMG 8176

IMG 8177

IMG 8175

 

Mandula+pillecukor+csoki..Van ennél finomabb???

IMG 8178

IMG 8179

 

Egyszerű leveles tésztávól elkészíthető mánlás-vaniliás táska.

IMG 8184

 

 

IMG 8188

 

Csupa egészséges hozzávalók :)

IMG 8189

IMG 8195

IMG 8190

IMG 8196

IMG 8205

Íme a recept hozzá. Nem tudom mihez hasonlítani, de rettentően finom..Nálunk még karácsony előtt elfogyott! (szerintem ezzel mindent elárultam). Mézeskalácsos és mindenféle ízben elkészíthető.

http://www.mindmegette.hu/trifle-az-angol-kremdesszert-47237

 

A bejegyzés trackback címe:

https://karacsony-mania.blog.hu/api/trackback/id/tr686964203

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása