Elindult...:)
2014. október 21. írta: klaukka

Elindult...:)

Sziasztok!! 

Klau vagyok és karácsonymániás!
Én vagyok az, akinek a mikulásos fülbevalótól a piros-csíkos zokniig minden kiegészítője megvan az ünnepekre! Azért hoztam létre ezt a blogot, mert nekem a kedvenc ünnepem a Karácsony (egyáltalán van olyan aki nem szereti? Szerintem NINCS!! Kivéve a barátnőm Barbi) és én már most nagyon be vagyok zsongva, (főleg,hogy egyre több boltban látok már karácsonyi dekorációkat) és muszáj kiadnom magamból az ötleteimet és a rajongásomat. 
Nagyon sok általam készített képet, receptet és ötletet fogok feltenni,de természetesen az inernet nagy Úr, szoval valószínűleg sok olyannal fogtok találkozni amit már máshol is láttatok! 
Remélem tetszeni fog, és segítek vele a készülődésben,
ötletelésben, sütés-főzésben, és szeretettel olvassátok majd! 
Puszii

A bejegyzés trackback címe:

https://karacsony-mania.blog.hu/api/trackback/id/tr556810899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása