Karácsonyi filmek
2014. november 03. írta: klaukka

Karácsonyi filmek

A kedvenceeeem :)

Mindig is foglalkoztatta a filmipart a Karácsony. Rengeteg film és animációs film készült az Ünnepekre. Összeszedtem azokat melyek szerintem a legjobbak!! 

1. Reszkessetek betörők
Az örök kedvenc számomra. Jöhet az első és második része is, nálam ez a film a tuti. 

home alone

 

2. Holiday 

holiday

 

3. Jégvarázs
Mióta tavaly megjelent a mozikban a kis szerencsétlen hóemberrel Olaffal, azóta 100x láttam. 

jegvarazs-r 1

 

4. Karácsony Mindenáron
Ki ne szeretné Danny DeVitot? :) Főleg egy karácsonyi családi vígjátékban.

karácsony mindenáron

 

5. Télbratyó

télbratyó

 

6. Hull a pelyhes
Arnold Schwarzenegger (a TERMINÁTOR) egy karácsonyi vigjátékban, mikor karácsony napján a gyerekének kell beszereznie a turboman figurát? Nálam abszolút kedvenc. 

hull a pelyhes 1996 poster

 

7. Csoda New Yorkban (de láttam már Csoda a 34. utcában néven is) 
Egy régi film feldolgozása, a cuki kis Matildával (Mara Wilsonnal) főszerepben. 

csoda a 34.utvácban

  

8. Polár Expressz

 

polarexpress2

 

 

9. Kelekótya karácsony

kelekótya karácsony

 

10. Grincs
Ezis a klasszikusok közé tartozik. Ki ne látta volna már? 

grincs

 

11. Igazából Szerelem

igazából szerelem

 

12. Télapu 1,2,3

telepu3

 

13. Négykarácsonynégykarácsony

Nos, ezek voltak az én kedvenceim. Ha esetleg ti tudtok valami igazán Karácsonyi filmet és kihagytam itt, nyugodtan írjátok le kommentben :)

A bejegyzés trackback címe:

https://karacsony-mania.blog.hu/api/trackback/id/tr86858675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása